matilada

2010-12-21
01:16:49

Där stannar jag tills allting ordnat sig

Jag hade nu kunnat skriva ett inlägg om Isis och knölarna veterinären tog bort eller om snön som har fallit hela dagen eller om Spitfires valpar som flyttat in i köket och pratar med storasyster Lily eller om den stora frågan att flyga eller inte flyga på onsdag, men jag känner mest för att sitta i mörkret och titta på Skärgårdsdoktorn för tillfället, så det blir inget sånt inlägg.
Jag hoppas att Nangijala finns, för jag har stämt möte med alldeles för många där på senaste tiden.
Kommentarer:
2010-12-21 @ 09:39:33
#1: Jenny

Klart Nangijala finns. Lilla fina Mimmi och alla de andra världsbästa väntar på oss där

2010-12-21 @ 13:14:09
#2: Matilda

Fast inte Skorpan, han har flyttat ännu längre bort med sina fina tights :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: