matilada

2011-12-29
21:35:44

Det kan inte vara sant

Nio dagar efter min speciella valp fick även min speciella kissekatt vandra vidare. Inte heller hon blev så gammal som hon borde ha blivit och någon liten del av mig tror fortfarande att det här är någon sorts elakt skämt som någon högre makt spelar mig. Snart kommer det hoppa fram en gubbe och skrika "April, april!" och trolla fram min valp och min katt igen. Men det kommer naturligtvis inte hända. Istället får jag sitta här med ett stort, svart hål som bara växer och växer och hälla i mig varmt te och hoppas att jag någon gång slutar frysa så fruktansvärt.

Sköt om Körbärsträden, se till att rosorna växer som de ska och försök låt bli Sofias duvor. Sov gott Mrs Gardener, vi ses i Nangijala.

Älskade kisse.
Kommentar:
2011-12-31 @ 00:32:15
#1: Sanne

Tycker fortfarande att det är alldeles förjävligt.



<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: