matilada

2011-12-19
21:00:07

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Sagan om Priscilla är över. Jag trodde jag skulle få rapporter om henne i många år framöver: om hur hon upptäckte världen, lärde sig nya saker, hittade nya favoritställen, träffade nya kompisar och bara växte upp till en fantastisk dam som spred glädje vart hon än gick. Men så blev det inte.

Allt som är kvar av världens finaste valp är ett väldigt stort, tomt hål samt Joni Mitchells Both Sides Now på repeat. Hon blev bara sju månader. Så mycket hon inte hann med. Så mycket hon inte hann se. Så mycket som fortfarande låg framför henne.

Jag är glad att jag fick träffa henne. Vi hade kul tillsammans. Det tog ett tag, men till slut släppte hon in mig i sin märkliga värld och jag är oändligt tacksam över att ha fått dela större delen av hennes liv med henne. Vi hittade på mycket roligt ihop och jag tror att hon tyckte om mig tillbaka.

Sov gott nu älskade valpis. Tack för den här tiden. Vi ses i Nangijala, Priscilla.
Kommentarer:
2011-12-19 @ 21:53:20
#1: Anna

Nejmen fy! :( Så hemskt och ledsamt. Hon var så söt och speciell, lilla Priscilla. Vad hände med henne?



Tröstekramar från Norrland.

2011-12-19 @ 22:12:51
#2: Matilda

Överkörd. Hon kom lös, panik, någon försökte fånga henne, ännu mer panik och sen kom hon ut på vägen.



Tack <3

2011-12-20 @ 00:37:48
#3: Syster

Men usch vad hemskt! :( Efter att ha läst så mycket om henne här började det nästan kännas som om man kände henne, hon verkade så himla gullig :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: