matilada

2011-11-25
16:50:03

Money, money, money

Pengar är egentligen inget problem; för tillfället känner jag mig ganska rik, men det är var pengarna är som är problemet. En hel hög med kontanter på skrivbordet hjälper inte mycket när det inte finns några bussar att transportera en till närmsta stad eller när man vill handla på eBay. På ett sätt är det väldigt frustrerande att inte kunna köpa någonting. Post och paket piggar alltid upp så otroligt mycket!

Allt fler bilder börjar dyka upp på nästa års nyheter inom nördhobbyn och en del är fantastiskt fina och min samlarhjärna säger VILL HA VILL HA VILL HA. Nästa år kan bli ett dyrt år... Nya märket för i år, Mojo, har dessutom äntligen blivit tillgängligt här i Europa och jag ligger lite efter där känner jag. Så många underbart fina modeller som borde vara mina! Kanske vore det värt det att betala de där ynka €6 så att man får in lite pengar på kontot? Fast vid närmare eftertanke är det nog säkrare att inte göra det. Det är lättare att spara pengar när man inte kan spendera något...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: