matilada

2013-12-20
20:51:52

Nöjd dag

Klockan är snart nio och jag är nästan inte trött alls! Måste vara någon typ av rekord. Kan det ha något att göra med att det varit en väldigt lugn dag? Jag gick en ensam promenad med bara mina gula i förmiddags. Cirka 40 minuter och väldigt lugnt tempo; hundarna fick nosa runt så mycket de ville och ingen (utom Toby...) hade någon brådska framåt. En kort kort promenad med hästarna (Moses är så himla charmig. Han är jätteduktig!) och lite nosövningar med pojkarna (Toby fick leta öronproppar i gammalt högt gräs, det tror jag är nyttigt för honom.) samt vår vanliga kvällsrunda på någon kilometer och sedan kändes dagen slut.
 
Hundarna verkar nöjda och jag är som sagt nästan normaltrött just nu, så det har nog varit en bra dag.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: