matilada

2013-05-23
16:23:36

Vad var det som hände?

Jaa, nu är det mycket på en gång. Utan att gå in alltför mycket på allt så kom jag och min lärare i alla fall i tisdags överens om att jag skulle gå hem och vara hemma resten av veckan och vila och göra roliga saker. Så det är där jag är nu. Det känns rent ut sagt pink att behöva vara hemma, men det är det som behövs och det var det bästa jag kunde göra. Jag har ingen frånvaro sedan tidigare och det är skönt att gå hemma och pyssla. Hundarna säger heller inte nej till promenader och sällskap ;) Nästa vecka är jag förhoppningsvis tillbaka igen; har en del möten då med diverse människor, så jag hoppas att allt löser sig på ett bra sätt.
 
Idag spöregnar det och allt är blött och surt, inklusive jag ;) Nejdå, nu börjar jag torka och vi åkte in till stan och fikade nu på eftermiddagen vilket var mycket trevligt. Jag har många tjocka böcker och mycket te att dricka och inte ens hundarna är superpigga på att gå ut igen utan verkar ganska nöjda med att stanna inne. Så det kunde ju varit värre!
 
 
Det blir mycket häng på balkongen, vilken tur att hundarna är av behändig storlek!
Kommentar:
2013-05-23 @ 20:43:23
#1: Anna

Blir såklart orolig att höra att du uppmanas vila, men samtidigt glad över att du får chansen att ta det lugnt och bara tänka på dig själv. Hoppas att du får fina dagar och att solen dyker upp och värmer er.

PS: Om du & valfritt antal hundar vill komma på hälsohem i Värmlandsskogen är det bara att hojta. Här finns en möblerad enrummare som står tom som man kan låna, och fina skogar att promenera i. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: