matilada

2013-10-27
17:45:00

Mos och Majs

Vi har ju de ulliga, gulliga ponnyerna Malwa och Moses också. Igår byggde vi ut deras hage lite. Både hästar och hundar var förstås med och inspekterade. Jag roade mig med att klättra runt och fota dem alla. Det är tur att hästarna är så snälla så att man kan gå hur som helst runt dem! Men tyvärr var de inte så samarbetsvilliga när det kom till att fota närbild på en näsborre. Malwa har så söta med en liten vit kan runt, men hon ville inte vara stilla alls, så i brist på hennes provade jag Moses. Men han är ju så himla nyfiken på allt, så han ville bara titta närmare på kameran och andades på den så allt blev immigt. Då gav jag upp. Bättre lycka en annan gång.

 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2013-10-28 @ 13:36:09

Jäklar vad fina hästar!!

sv: Precis, just det där med att dom aldrig ändå ska träffas igen... Sen finns det alltid undantag, men att man var och varannan dag släpper fram sin hund till kleti och pleti ger ju väldigt få - om någon - hund något bra.. Det är en onödig risk.

Precis, folk tänker/ SÄGER "-åh titta så många kompisar!" haha! :P

Ja, precis okunskap och väldigt många som faktiskt aldrig lär sig...

Ja, nästan alla våra hundar också, får ingen klump i magen men onödigt hur som för ingen får ut något av det...

Svar: Malwa och Moses tackar!
None None

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: