matilada

2014-12-29
21:42:03

Nu så

Ju längre tid det gått sedan senaste inlägget desto svårare blir det att klämma ur sig ett nytt. Vilken märklig spärr. Jag hade sista föreläsningen innan jul den nittonde och samma dag åkte jag och hundarna ut till hotellet för jullov. Vi fick tillbaka resultatet på farmakologitentan samma kväll och om de inte gjort något fel fick jag en femma på den! Jag var osäker på om jag ens klarat den, så det kan gå. Ska bli mycket spännande att få se den, jag flummade på rejält på sina ställen... Vi börjar igen den femte med en hemtenta som avslutning i näringslärakursen och på eftermiddagen är det föreläsning i nya kursen vårdhygien.
 
Julen var trevlig och vi firade inne i stan. Det snöade jobbigt mycket när jag och Jenny skulle hem mitt i natten och vi kom inte hem förrän vid tvåtiden. Hundarna var bra trötta efter den dagen! Annars satsar jag på jullov på riktigt. Solen har skinit nästan varje dag sedan vi kom ut hit och det är jättefint ute, om än kallt. Hundarna stormtrivs i snön och jag tror de är ganska glada över att vara tillbaka. Ben går inte helt rent, men han är glad och verkar rätt nöjd. Vi har ett besök hos ortopden inbokat i januari och jag hoppas att det kan räta ut lite fler frågetecken. Sonar är sjövild och springer med Toby för det mesta. Hennes tår märks inte av ute, men de senaste dagarna har hon varit lite stel på kvällen och hon gillar inte när jag pillar med dem. Toby sköter sig hyfsat: pigg och galen som vanligt men oftast är han med mig ;)
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: