matilada

2014-02-26
19:47:17

Ett tydligt tecken?

Jag vaknade tidigt  imorse och låg en bra stund och filosoferade och försökte låtsas sova. Funderade på om jag skulle orka tvätta lite idag, jag hade inga rena strumpor och sängkläderna började se lite skabbiga ut med så många hundar i sängen.Tankarna svävade iväg till annat och jag undrade om jag snart kunde stiga upp. Några minuter senare hör jag hulk hulk i örat. Hinner knappt registrera det innan Astra, som ligger bakom mig, mellan mig och väggen, spyr över min nacke och kudde. Hm, definitivt dags att stiga upp. Och kanske ska jag nog också tvätta idag.
 
Spyhunden här om dagen. Inga extrapoäng till den som gissar vad hon åt igår kväll när hon var ute och skulle kissa innan läggdags...
Kommentarer:
2014-02-26 @ 20:51:45
#1: Nicke Nyfikens fräscha tjatmoster

Sharon!
Uppdatera mig och mitt kanel och chokladte!

2014-02-27 @ 13:24:46
#2: Mamman

Åh nej, inte hon också!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: