matilada

2014-02-28
21:28:00

Luner

Det här är Luna. Hon är Sonars lillasyster och måste vara runt 7 år nu. Himmel! Hon var knappt två när jag först träffade henne och jag tänker fortfarande på henne som en galen unghund. Hon har inte vuxit upp mycket. Luna är tokig. Luna är alltid glad. Luna kan vara irriterande gosig och har en förmåga att drapera sig över en vare sig man sitter vid matbordet eller försöker sova om natten. Hon älskar att sova i sängen och ligger gärna som ett plåster tätt intill. Sådana triviala saker som överhettning bekymrar henne inte och hon flåsar glatt så hela sängen skakar, men vägrar gå ner.
En gång i tiden brukade jag ta ut Sonar, Luna och Ben tillsammans på promenad: de var komplett galna alla tre. Nu är bara Luna kvar här och hon har faktiskt lugnat ner sig lite. Hon är en riktig pärla och förgyller mina promenader och agerar levande värmedyna om natten.
 
 
Kommentar:
2014-03-22 @ 15:02:10
#1: Linda

Hon är så lik Emma... Jag minns henne bäst som den lilla valp hon var första gången jag åkte från England. Kan hon verkligen hunnit bli 7 år! Inte klokt vad tiden går... Emma hälsar!

Svar: Är det 7 hon är nu? Jag brukar undra, vet att hon var mellan 1 och 2 när jag först kom till England, men det blir ju lite svävande. Hon är härlig!
Hoppas allt är bra med dig och Emma! Sonar och pojkarna hälsar de med :)
None None

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: