matilada

2014-03-20
20:56:43

Sverige igen

Och med det senaste inlägget tror jag att jag äntligen är i fatt på alla Englandsinlägg. Jag kom hem till Sverige i tisdags kväll. Hade en jättesmidig resa och tror jag slog nytt rekord när jag satt på bussen från flygplatsen 25 minuter efter att planet landat. Var hemma knappt tre timmar efter att planet tog mark, långt tidigare än jag hade beräknat. Bara handbagage och ingen kö till passkontrollen gör stor skillnad!
 
I England var det strålande sol och vår: här hemma möttes jag av 2 decimeter snö. Jag vet vilket jag föredrar! Det var härligt att träffa hundarna igen och vi har haft ett par riktigt trevliga dagar mde promenader och mys sedan jag kom hem.
 
Borta bra, men hemma bäst! Men det skulle vara kul att hinna med en till Englandsresa till sommaren, innan K lämnar kenneln. Det var några saker vi inte hann med det här besöket: Warwick Castle, Natural History Museum at Tring, Twinings... Och så vill jag träffa K's nya valp! Vi får se om det blir något :)
 
Från vissa håll är Echo ruskigt lik mamma Sonar <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: