matilada

2015-04-29
21:25:20

Datortid

Nu börjar det dra ihop sig mot sommaren. Det är en dyrg vecka kvar på den här kursen och sedan är det bara en kort praktik kvar innan sommarlovet. Jag tror det behövs, jag börjar känna mig trött. Igår träffades min fina grupp (fö näst sista gången, nästa år blir det nya grupper :/) på VMF för att sno ihop ett PM om import och export. Innan kändes det inte som om vi hade någonting, men när vi gick var det i stort sätt färdigt. Mest bara lite pyssel och finslipning kvar. Skönt det! Idag skulle vi egentligen ha setts enligt schemat, men vi var så effektiva igår, så det behövdes inte = ledigt i fem dagar!
 
Idag har det varit isande kallt ute och det vra lika bra, för jag har suttit precis hela dagen och klurat med sista uppgiften för den här kursen. Den känns helt ologiskt upplagd och ska innehålla aspekterna djurhållning, djurhantering och genetik. Jag hade först tänkt skriva om merlegenen, men sedan kändes det för svårt att få med allt med det ämnet. Jag finulade bra länge och förkastade idéer och idag satt jag trots allt och sökte mig blå efter vettigt material om merlegenen. Så kan det gå. Många, många timmar framför datorn och jag har fortfarande drygt hälften kvar, men det är en början. Nu är jag helt slut i huvudet och börjar känna mig nästan yr av allt jag läst. 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: