matilada

2015-03-25
15:06:10

England och allmänt

Sedan igår kväll sitter jag åter igen på svensk mark. Hemtentan skulle lämnas in idag, så förmiddagen har ägnats åt att läsa igenom och färdigställa referenslistan. Den är nu inskickad och jag hoppas att det räcker för ett godkänt. Jag borde ha lagt mer tid på den, men nu blev det så tokigt när det försvann så många dagar och så Englandsresan på det, så jag hann inte så mycket mer. Visst hade jag kunnat sitta lite i England, men vem vill det? Har inga som helst ambitioner på något högre betyg, men jag håller tummarna för godkänt, det skulle sitta fint. Imorgon börjar en ny kurs!
 
Sista dagarna i England ägnades åt hundpromenader och Hampton Court Palace, men det senare hade jag tänkt skulle få ett eget inlägg. På söndagen var det riktigt fint väder och trots lite blåst sken solen snällt större delen av dagen. Det är ju då en riktigt synd att inte vara ute, så jag gjorde samma sak igen och hängde på Kat när hon gick sina promenader och sedan hade jag mer spring i benen frampå eftermiddagen, så jag gick en promenad till, själv. Det här besöket blev det nästan bara promenader runt fältet och inga längre rundor. Har så många gamla favoritrundor som jag gillar att gå igen när jag är på besök, men kände inte riktigt att jag ahde tid till det den här gången, så de får vänta till nästa gång.
 
Ett random urlplock av bilder:
 
Petra, River, Tiber, Atlas, Peugeot, Bosun
 
Lily
 
Suck. Ingen ville riktigt vara med på bild här... Bertie, Solar, Barley, Titan, Lily, Rachael
 
Bens pappa Peugeot
 
Britannia
 
Britannia
 
Spitfire, Britannia, Echo, Luna
 
Bertie, Barley, Titan
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: