matilada

2015-03-21
23:28:41

Hundpromenader

Idag hängde jag på Kat när hon gick sina promenader, med logiken att då kan jag passa på att fota hundar ajg inte nödvändigtvis själv vill gå med ;) Och det fungerade prima. Sol har det varit väldigt sisådär med idag, så det blev inte mycket fota egentligen. Dessutom blåste det och var ganska kallt och var egentligen inte helt trevligt ute. Hundarna var dock glada och jag fick stifta bekantskap med bland annat Solar, som är Titans syster. Hon verkar vara precis lika trevlig och charmig som sin bror!
 
Två promenader med Kat och sen värmde jag upp mig med te och hängde med C i köket. På eftermiddagen började det dock krypa i benen igen, så jag trotsade kylan och tog en promenad med Rachael och Lily runt Gaston Grange. Innan hade jag sett ormvråkarna och kråkorna fara som små vantar i vinden över skogen, men de var naturligtvis borta när jag masade mig ut. De hade ändrat om eller tagit bort footpathen vi brukar gå till Gaston Grange, så vi irrade runt lite längs med och jag kunde inte låta bli att oroa mig lite över att någon skulle komma och vråla på oss för att vi gick på privat mark. Men vi klarade oss och det var lite skönt att bara ha två snälla bc som höll sig runt mig av sig själva istället för en hög gula rakater, uppeldade av vinden ;)
 
Ikväll såg vi The Imitation Game, en MYCKET bra film! Jag tyckte den var jättebra!
 
Spitfire och Britannia
 
Pagan, Tobys mamma
 
Rachael och Lily
 
 Solar och Luna: måååste vi ligga still?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: