matilada

2016-08-07
20:07:19

Trött söndag

Idag är en lite trött dag. Jag sov när klockan ringde imorse och det var lite kämpigt att stiga upp. Kände mig inte alls motiverad at göra något alls efter frukosten, men lyckades efter någon timmes tedrickande släpa mig ut på mina hundpromenader. Efter det hamnade jag i köket igen och dammade tekannor en längre stund. Lyckligtvis var både S och A lika omotiverade som jag idag, så vi bestämde alla att bara göra det allra nödvändigaste och jag hade därför inte alltför dåligt samvete över att jag knappt gjorde något. S gjorde pannkakor till lunch, jag putsade lite fler tekannor och tvättade Britannia under eftermiddagen, samt gjorde en kladdkaka som vi satte i oss till fikat :o Nu börjar nog klockan närma sig middagsdags, men jag tror ingen är speciellt hungrig efter kladdkakan, så vi får se vad det blir. Vi pratade om att kanske se någon film ikväll. Igår såg vi Love Actually och hade det allmänt mysigt, så det kan nog vara trevligt at se något ikväll också, om någon orkar. Själv känner jag mig ganska redo för sängen!
 
Britannia mår nog lite bättre. Jag sköljer av henne 2-3 gånger om dagen och vi tvättar hennes sår en gång om dagen, men hon verkar ändå må hyfsat bra för tillfället, så jag tror och hoppas att det håller i sig till G och C kommer hem.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: