matilada

2016-02-16
20:38:23

Hundbus

Imorgon har vi tenta och jag tror faktiskt att jag både idag och igår kom upp i de där 8 timmarna pluggtid. Nu känner jag mig halvt död, alla läkemedelsnamn, biverkningar, främmande ord, läkemedelskombinationer, risker och komplikationer snurrar mest runt i en salig röra i huvudet. Allra helst känner jag för att bara gråta av ångest och trötthet (hej tentaångest, det var längesedan), men det blir nog inte bra det heller. Jag satsar på grönt te och choklad istället, samt en tidig kväll.
 
Hundarna har i alla fall haft en ganska bra dag. Imorse hängde E och Linux med oss på morgonpromenaden och på stubbåkern på väg hem stötte vi dessutom ihop med Luna (Thymes kompis) och alla hundar sprang som galningar där ett tag och lekte. Till och med Ben var galen och drog några ärevarv i solskenet! På eftermiddagen hängde jag och flocken med E och Linux ut på ytterligare en promenad i solen och vi var ute ungefär en och en halv timme. Linux, Toby och Thyme lekte en hel del och alla fick springa av sig ordentligt!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: