matilada

2013-11-30
15:47:35

Läget just nu

Idag är det kallt. Fint väder, men ruskigt kallt om man vågar sticka näsan utanför dörren. Så jag har gjort det jag brukar göra när jag fryser här: badat hundar. Det är fantastiskt; de har en avbockningslista med hundar som behöver badas och borstas, så samtidigt som jag sitter i torkskåpet och myser i värmen så är jag nyttig och bockar av hundar på löpand band!
 
K och S styrde i morse kosan mot London och musikalen Matilda. K's lillebror fyller år här i dagarna och han ska få gå på musikal i present. De blir borta över natten och kommer hem någon gång imorgon kväll antagligen. Jag lämnades med stränga instruktioner om att ta hand om gamlingarna och helst inte låta G lämna kontoret. Sist de åkte till london stack han nämligen in handen i ett mindre slagsmål och fick åka till sjukhuset mitt i natten för att rädda fingertoppen som nästan blev avbiten. Om en stunde ska C och jag åka in till Alton och handla frukt och grönt, vilket gör mig lite orolig, men om vi släpper ut hundarna innan dess och ser till att dela upp dme lite så boorde G klara sig själv ett par timmar ;)
 
Luna-Tickle för några dagar sedan.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: