matilada

2014-01-26
20:14:06

Hopp upp, Toby!

Toby och hoppa upp... Han kan oftast inte och jag tror seriöst inte att han vet hur han ska göra. Någonstans mellan hjärnan och benen blir det fel. Vi råkade springa på en sten idag och det är ju alltid bra träning. Först tänkte jag alla fyra tassar på, men insåg ganska snart att jag lagt ribban lite högt.
 
Efter mycket om och men och studsande:
-Var det så här du hade tänkt dig?
-Nja, det ser lite slött ut. Du kanske kan stå upp med frambenen i alla fall?
 
-Så HÄR?
-Jättebra, det duger! :D *ge godis*
 
-Kom nu, Toby, du kan hoppa ner nu så ska vi gå vidare.
-Lalalaa lala, det är ganska trevligt här uppe, jag stannar nog ett tag till.
 

Det tog tid att få upp honom halvvägs och det tog ett tag att få ner honom också. Toby Toby.
 
Vad gjorde Sonar under tiden då? Och Ben? Jo:
 
 
 
Kommentar:
2014-01-27 @ 21:00:31
#1: Syster

Haha! Gulle-Tobs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: