matilada

2012-06-19
19:56:31

Sommarlov

Jag känner att jag har tagit lite halvt sommarlov nu, trots att jag inte gått i skolan på flera år. När det är fint väder vill jag vara ute och inte blogga och när det är dåligt väder händer inget att blogga om. Men känner jag mig själv rätt kommer jag säkert hitta tillbaka hit om inte alltför länge.
 
De senaste dagarna har jag annars försökt sätta mig in i hur wordpress fungerar samt fotat röda tekannor. Idag tog jag och mina två pojkar en härlig promenad i skogen med enda mål att fota så mycket badbilder som möjligt. Pojkarna fick stå för badandet och jag skötte fotandet. Bilderna blev inte alls så bra som jag trodde att de blev, men det är väl som det är. Egentligen är ju jag inte intresserad av fotografering. Har aldrig varit det tidigare i alla fall!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: