matilada

2013-05-18
15:51:43

Vår kvällsrunda

Fyra veckor kvar till sommarlov, fyra veckor kvar till sommarlov, fyra veckor kvar till sommarlov...
 
Jag behöver lov, jag är så trött. Helt utmattad. Men bara fyra veckor kvar nu!
 
Jag har börjat gå en liten kvällsrunda med hundarna efter middagen. Perfekt sätt att varva ner och samtidigt komma ut lite och nu när det är så varmt och skönt ute är det jättehärligt. Vi går samma runda varje kväll, den tar ungefär en halvtimme och hundarna kan vara lösa nästan hela tiden. Billy brukar inte alltid vilja följa med, men oftast har jag åtminstone tre stycken följeslagare som glatt hemular runt mig och snokar i gräset.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2013-05-18 @ 16:46:00
#1: Sanne

Fina!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: