matilada

2013-09-24
19:36:16

Hurr och burr

Jag fryyyser! Tio grader, regn och blåst är inte min typ av väder. Efter frukost såg det hyfsat fint ut, så vi tog ut hundarna. Hann tio minuter och sedan vräkte regnet ner. Ingen av oss var upplagd för att streta vidare i det, så vi vände hem igen och drack te istället. Gick ut lite senare, ordentligt påbyltade och då regnade det inte. Sedan har det regnat till och från hela dagen. Allra mest har det regnat när jag vågat mig utanför dörren utan regnkläder!
 
Kallt är det till råga på allt. Ute som inne. Te i mängder samt ett täcke av hundar är det som hjälper bäst. Jag och barnen såg på Doctor Who efter middagen. Jag satt underst i soffan med Theo i knät och Toby och Sonar på varsin sida om mig. Då var det alldeles lagom varrmt!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: