matilada

2014-12-08
20:34:32

Rätt håll?

Benjamin var på återbesök hos sjukgymnasten idag. Vi hade ett besök inbokat i fredags också, i samband med vettentrasken, men då glömde hon mäta honom, så vi fick komma tillbaka idag och göra det. Han har musklat på sig. Jag tror han var jämnare i båda sidorna också, vilket är bra. Han är så snäll och försynt när han är där, men han gillar det. Han är en liten djävul att få dit på senare tid, men väl där vet han precis vart vi ska, han går själv till vågen och går upp på den, går sedan till rätt dörr och lägger sig oftast ner på golvet medan vi väntar på vår tur. Helt avslappnad! Jag är riktigt tacksam över att rehaben har en separat väntkorridor mot UDS. Ben avskyr att gå genom det stora väntrummet med alla skällande hundar, men väl utanför rehaben slappnar han av på en gång. Idag la han sig ner på sidan och sov medan vi väntade. Väldigt skönt att se!
 
Men, jag ska boka in honom till ortopeden i januari. Kjerstin sa i fredags att hon tyckte en ortoped skulle titta på Bens rygg, hon trodde att han kanske hade lite problem där. Så då får det bli så. Han blir i alla fall ordentligt genomgången. Lille Benjamin. Skrutthunden. Han är i alla fall väldigt glad och pigg för tillfället  och verkar helt nöjd med livet.
 
Jag har tenta imorgon. Det känns mindre bra. Jag kan räkna upp många områden jag inte vill ha frågor på och kommer inte på något där jag skulle känna mig helt komfortabel med frågor :o Inte så bra utgångspunkt. Håller tummarna för en snäll tenta.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: