matilada

2015-07-21
23:56:08

Alla favoriter

De senaste många gångerna när jag har besökt kenneln har Astra löpt och därmed bott åtskilt och inte gått promenader eller sovit uppe på någons rum. Någon gång har hon också haft valpar och därför varit otillgänglig för promenader och sängsällskap. Jättetråkigt när jag varje gång lyckas pricka in det så! Som tur är har jag även andra favoriter, så jag har ändå kunnat gå mysiga hundpromenader och ha en hel hög hundar i sängen om natten och så vidare.
 
Det här besöket varken löpte Astra eller hade valpar, så vi har gått promenader nästan varje dag och hon står och hoppar vid grinden till övervåningen varje kväll och sover som limmad bredvid mig hela natten. Tror att vi båda är lika nöjda med de arrangemangen. Dessvärre är nästan alla andra mina favoriter otillgängliga för tillfället: Echo och Barley löper, Luna och Flax har valpar. Men det är som det är. Istället har jag fått umgås med andra mysiga hundar :) Lunas dotter River har sovit som ett slickat plåster på andra sidan de flesta nätterna och Ty delar generöst ut pussar både morgon och kväll. Thamesis är sitt vanliga trevliga/galna jag och Gracie är bara allmänt gullig.
 
Fast ändå, tänk vad härligt om de alla kunde låta bli att löpa och valpa precis när jag hälsar på...  
 
Gracie här om dagen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: