matilada

2015-09-24
21:31:55

Nyfiken i en strut

Jag var ute och gick med Sonar idag, i regnet. Hon har inte varit så pigg de senaste dagarna; jag tror att det höstigare vädret gör ont i tårna, men jag försöker få med henne ut på minst en promenad om dagen. Det regnade inte när vi gick ut, men hon fick ha BoT-regntäcket på sig ändå och det var tur. Vi gick en sväng runt gamla djursjukhusets byggnader. Sonar tyckte det var roligt att undersöka och smet in genom öppna grindar och hade sig. Jag följde efter och tillsammans hittade vi gamla hagar och rastgårdar, samt en hel del som jag inte har en aning om vad det varit. Lite titt in genom fönstren blev det också, men det fanns inte så mycket att se eftersom det står tomt. Jag tror att tant gillade sin lilla promenad med bara hon och jag, inga ambitioner, nya omgivningar och en ficka med godis!
 
Förra helgen.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: