matilada

2016-08-05
21:41:36

Besök hos löptikarna

Jag var ute och pussade extra länge på löptikarna här om dagen. Jag har inte tillbringat några längre stunder där ute, för Tobys syster Ruby löper och jag tycker att hon är alldeles för på. Hon klänger och kastar sig över en, puttar de andra åt sidan och tar knappt ett nej. Helt enkelt skitirriterande ;) De andra är lite mer försynta och blir därför lätt undanskuffade av Ruby, utom Miriam som kan vara ganska på själv.
 
För att få lite egentid och faktiskt få en chans att gosa med dem stängde jag bort resten och hade bara en eller två framme åt gången. Ruby fick gosa ensam och hon var då helt lugn. Lite konkurrens tar fram hennes värsta sida... 
 
Miriam och Lily. Miriam var inte sådär jättesamarbetsvillig, utan ville helst komma fram och sitta i knäet.
 
Luna och Flax. Synd att de båda löper. Så fantastiskt trevliga båda två och det hade varit roligt att gå lite promenader med dem.
 
Systrar: Pickle och Gracie. Gracie är fortfarande, efter flera år, väldigt anonym för mig. Hon nästan alltid lyckats löpa eller ha valpar när jag kommer på besök och jag ahr inte sett så mycket av henne.
Ruby
 
"Är det min tur snart?"
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: