matilada

2016-08-19
00:02:17

Sista natten

Sedan G och C kom hem från semestern har det varit full rulle hela dagarna och jag har inte alla hunnit blogga något. Har ungefär 600 bilder att gå igenom, så inlägg kommer att komma, men det kanske dröjer ett tag.

Nu ligger jag i min säng och sörjer att det är sista kvällen. Slåss för tillfället med Flax, Luna, Astra och Lily om utrymmet. Det är otroligt mysigt, men olyckligtvis var jag sist hit, så jag har inte så mycket täcke. Åh, vad jag kommer att sakna det här! Samtidigt ska det bli otroligt roligt att komma hem till mina egna hundar. Har saknat dem under de här veckorna! Imorgon måste jag packa och försöka trycka ner allt i resväskan, vilket kan bli lite spännande. Jag vill hinna med en liten promenad också, men det är nog tyvärr orealistiskt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: