matilada

2016-01-02
21:40:16

Hemmastadd

Jag tror att Thyme börjar känna sig ganska hemma nu. Får se hur hon regaerar när vi ska hem på riktigt imorgon ;) På morgonen gick vi idag samma lilla promenadrunda som vi gick igår. Igår var hon ganska tveksam: gick mest bakom mig och sprang inte så mycket själv. Idag var hon betydligt mer självsäker och hoppade glatt på is och frost samt gick iväg på lite egna äventyr och hängde efter de andra hundarna. På hemvägen hittade hon några svampar i vägkanten som hon blev helt besatt av och inte ville lämna i fred. Dessa kom hon ihåg till nästa lilla promenad då hon kavat travade ca 15 meter före mig på hemvägen, jag trodde hon skulle hem, innan jag kom på att hon förstås skulle till svamparna...
 
Inne är hon ganska snäll. Hon letar lite efter saker att tugga på, men går oftast väldigt bra att avleda med leksak eller ben. Nu på kvällen har hon haft tokryck och härjat i nästan två timmar och haft riktigt mycket kli i tänderna. Hon och Toby har till slut hittat varandra, så de har lekt en del mellan varven under dagen och även nu på kvällen. Förra natten sov hon hela natten och jag hoppas att hon gör det i natt igen! 
 
Dagens bilder verkar inte finnas inlagda på datorn än, så det får bli en bild från i förrgår.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: