matilada

2016-07-31
18:06:05

Söndagar var det ja

Om jag inte visste att det var söndag innan jag gick ut på promenad hade jag ändå blivit varse ganska snart efter att jag gått ut. På söndagar är nämligen alla andra också ute och går och jag tycker fortfarande att det är ganska fascinerande, trots att jag egentligen vant mig vid detta märkliga fenomen. Jag smet ut på promenad först av alla och hade mina avklarade vid lunch. De människor jag mötte var vettiga och jag hade turen att inte stöta på horden med ramblers som de andra mötte!
 
Utöver det har jag inte gjort så jättemycket idag. Städat lite, druckit litervis med te och klippt lite till i häcken. Murgrönehäcken som växer runt trädgården är nämligen bortom all kontroll och jag ledsnade här om dagen och började klippa lite i den. Sakta men säkert börjar det ta sig, men det är ett evighetsjobb som vi nog har tur om det hinner bli färdigt innan G och C kommer tillbaka...
 
Tor, Ty och Spitfire
Petra omgiven av sina barn
Ty, Spitfire, Tor och Petra
Thamesis, Tiber och Bosun
Astra, Rufus och Echo
Rufus hittar alltid någonstans att posera
Echo
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: