matilada

2016-09-12
20:51:38

Grattis Thyme!

Idag fyller Thyme 1 år. Igår hade hon ett litet tårtkalas med Sonar, Ben, Toby, Assar och Basil och idag har vi mest hängt i trädgården hos mamma och pappa. Jag har praktik på UDS hästklinik nu och för att det ska bli smidigare med hundpassningen bor vi hos mamma och pappa under praktiken. Jag har lyckats dra på mig en vidrig förkylning och var hemma idag, därav att vi kunde hänga i trädgården hela dagen!
 
Nedan bilder från gårdagens tårtkalas. Mina stora hundar visste precis vad som gällde och de stod nästan och steppade innan de fick hoppa upp i stolarna. Till och med Toby hoppade utan problem eller funderingar upp på första försöket. Basil behövde fortfarande lite hållhjälp och Assar såg inte poängen med att sitta på en stol och fotas och umgås, men överlag var det ett ganska lyckat, om än kortvarigt, kalas!
 
 Här finns fler bilder från Thymes första år.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: